Pelle Rietveld
Goedemorgen, vraagje over het oefenen van de layout. Als Dominik en ik zaterdag komen rondbanjeren, is dan de layout al zichtbaar? Met name die hole 16? Apr 24, 2025
Jelte Visser Apr 24, 2025Hoi Pelle, hole 16 heb ik vande week het einde van de tee gemarkeerd en de basket locatie is volgens mij ook vrij zichtbaar.