Tournaments

PRODISCUS 21 Grand Open

PDGA C-tier · Sun, Apr 26, 2026Apr 2026 · Kvål, Norway

21 following
Sign In or Sign Up to comment.
Kjetil By Wildcards frigitt! 10 plasser ledig! Feb 6
Kjetil By Viktig beskjed: Alle som har betalt "PDGA temporary membership fee" har fått dette refundert via PayPal. Rett skal være rett. Takk til Ove Halseth for sin årvåkenhet. Feb 3
Emil Metliås Sommerschild Hei.???? Har dåkk fjernet mandoen på 12b? Eller e det bare glemt å bli skrevet i caddyboken?
Husker bare att det var mando på hullet, under halloween glow turneringen i 2025????
Feb 1
Emil Metliås Sommerschild Feb 1 Jeg la inn 2 emojier som ble gjort om til 4x?
Kjetil By Feb 1 Ingen mando der nå nei. Vurderer om den skal tilbake etter ny befaring i vår.
Ove Halseth Noe håp om at dere kan endre til mpo og fpo?
Kan ikke registrere meg hvis ikke pga rating begrensning????
Feb 1
show 2 earlier comments
Jahn Kåre Aune Feb 1 Du skal vel få meldt deg på i MA1?
Ove Halseth Feb 3 Ratingtak på 970 :(
Jahn Kåre Aune Feb 4 Ah, nettopp. Pros playing Am...
Pål Sommerseth I caddyboka er det noen hull som har oppgitt to ulike par. Jeg skjønner at de best rangerte må spille hullet som for eksempel par 3, mens de lavere rangerte eller dameklasse får spille hullet som par 4. Mulig det står noe sted, men jeg har ikke sett det. Hvilke klasser gjelder dette for? Jan 24
Kjetil By Jan 24 Hei Pål. På denne turneringa spiller alle samme layout, Trehjørningen 21, som er en gul layout. Jeg har dessverre glemt å endre til Trehjørningen 21 GUL. Dette endres ganske snart.
Kjetil By Jan 25 På første side i caddyboka er alle hullene med gul bakgrunn. Dette indikerer hvilket par som gjelder for hullet. Nytt forklarende dokument legges ut i nær fremtid.
Stian Birkelund Er det 250 + 250 eller hva er toatalprisen her ???? Jan 10
show 2 earlier comments
Kjetil By Jan 19 Oh yezz! Vi har god plass for bobil, så null problem.
Ove Halseth Feb 3 Utenfor USA og Canada, så trenger en ikke kreve inn pdga avgift for ikke pdga medlemmer:
https://www.pdga.com/rules/competition-manual/603
Kjetil By Feb 3 Ble oppmerksom på det i dag ja. Alle som har betalt denne har fått refundert.
Lars Erik Amundsen Når åpner påmelding? Dec 21
Kjetil By Dec 21 1. Februar.
Kjetil By Dec 21 Dette er første sanksjonerte turneringa vi arrangerer, så vi har litt oppstartsproblemer. Fikses om få dager og da vil dato komme frem i oversikten.