176 gram rainbow stamp limited edition elite z drone

372 views   All posts by Justin Rogers
$30
Trading for
wraiths,destroyers,bosses,teebirds,firebirds,xcals, only star or champ plastic, ce, first run and special or limited edition considered
excellent condition 9/10 flys great never hit a tree but hit the basket a few times selling for money too throw me an offer
adam bell   October 15, 2012 at 9:37am

This is where trading is better than buying or selling. I would mail you a new star wraith destroyer or bosss. Each of us would b out $8 ship because we already have the disc. Or i would PayPal you $17 it's used!!! But then you only get $8 after ship ,paypal fees prob 5.50 lol. If the drone where 10/10 than you b sitting on $30.

Justin Rogers   October 15, 2012 at 9:45am

ok thats alot to take in if i could get a pic of these discs thatd be cool its in pritty good condition i kinda wanna trade but would sell for rite price i paid 35 for it and if i could get 30(shipping included) or around that vicinity id be happy but most people wont pay that so i put it up for trade

adam bell   October 15, 2012 at 10:15am

Black disc with all three stamps the same

Justin Rogers   October 15, 2012 at 10:34am

ya i know,what i want and what im gonna get are 2 different things

adam bell   October 15, 2012 at 7:07pm

If you want to insure that you get th

adam bell   October 15, 2012 at 7:07pm

If you want t

adam bell   October 15, 2012 at 7:10pm

Ahhhhhh if you want to ship with insurance it's like 12-15$,so padded envelope or nice box first class no insurance is $8. If you ship my collectible and I don't get it it's on you!!!

adam bell   October 15, 2012 at 7:12pm

Congrats on selling the disc what did you get

Lawrence P   October 15, 2012 at 8:15pm

holy crap i dont know who your shipping through adam but someone is ripping you off seriously.rnrnProtection in TransittInsurancern$2.35t($100 dollars worth of insurance)rnConfirmation of DeliverytrnDelivery Confirmationu2122rn$0.75trnPriority Mailu00ae Padded Flat Rate Envelopet$5.30rnYour Totalt$8 ... more

Lawrence P   October 15, 2012 at 8:16pm

Thats through USPS

Justin Rogers   October 16, 2012 at 7:42am

i shipped a disc for 4$

Justin Rogers   October 16, 2012 at 7:43am

@adam bell,i got a first run pre barry beast and a brand new echo star teebird straight up trade like i said i wanted discs not money

Adam Geise   October 16, 2012 at 12:17pm

Everyone seems pretty damn concerned about sh!t they aren't buying

Justin Rogers   October 16, 2012 at 1:28pm

RITE!!!!!

Justin Rogers   October 25, 2012 at 7:45am

SOLD!