Zak Fortuna

Michigan, USA Righty - Backhand and forehand

Zak's profile

Recent Achievements   What's this?

Placed Mar 23
Hot roundMar 23
Course record Mar 23
8/21/13
Ace 8/12/13
8/12/13

Recent Scores   View all

-2 52
996
Jun 27
River Bends · Utica, MI
Friday Night League 18 Hole Loop, 18 holes
-2 52
996
Jun 27
River Bends · Utica, MI
Friday Night League 18 Hole Loop, 18 holes
-9 45
Jun 9
Cass Benton Hills · Northville, MI
Alternate tees, 18 holes Doubles

Board

nathan kretz    May 1, 2012 at 11:38am

I wanna see you go up against Johnny 5 may the best robot win lol

Permalink

Thomas "T" D.    April 29, 2012 at 9:13pm

A Hot Round, a Win and a Course Record...sounds like a damn fine outting of disc golf. Congrats Zak!!

Permalink

Jared Roan    April 29, 2012 at 8:46pm

nice win buddy!

Permalink

Mark Kassabian    April 28, 2012 at 11:10pm

Congrats.....ROBOT !!!!!!!!!!

Permalink

ken "sega salt" moote    April 28, 2012 at 9:46pm

good **** man, very nice! I wanted to go so bad, next year!

Permalink

Chris Leo    April 15, 2012 at 1:32am

Sick Ace yet again! Not a gator his time I hope.

Permalink

ken "sega salt" moote    April 14, 2012 at 5:31pm

Yo zac headed to hudson. U golfin tomorrow

Permalink

nathan kretz    April 14, 2012 at 2:47pm

lmao walker

Permalink

mike walker    April 14, 2012 at 10:14am

bagger

Permalink

Jonathon Vorpagel    April 14, 2012 at 8:53am

Banging $110 ace nice **** guy

Permalink

paulie b    April 14, 2012 at 8:19am

nice ace bro

Permalink

ken "sega salt" moote    April 14, 2012 at 3:57am

YeAh depending. On rain. Holla!

Permalink

Thomas "T" D.    April 14, 2012 at 1:37am

Thanks for accepting the Friends Invite, Zak! Congrats on the League Ace!! I was checking out the sweet disc's in your pic's...now my neck hurts from twistin' it to see all the pic's.lol

Permalink

nathan kretz    April 14, 2012 at 1:22am

damnnnn nice ace broskiii

Permalink

ken "sega salt" moote    April 13, 2012 at 11:57pm

dude sick aceeee dog!!!! mad props man

Permalink

steve sevonty    March 28, 2012 at 1:07am

I found your first run orange nuke. 586*277*3033

Permalink

Mark Kassabian    March 27, 2012 at 8:42pm

Any golf tomorrow?

Permalink

Mark Kassabian    March 26, 2012 at 8:50pm

What I cant say **** .....that's awesome

Permalink

Mark Kassabian    March 26, 2012 at 8:48pm

Your still a **** face my friend......props a 9down @ Seymour?:)

Permalink

Jared Roan    March 26, 2012 at 12:33am

great 2nd round at seymour! keep it up bra

Permalink
Displaying 61-80 of 332 total board posts.
PDGA# 39518

Bag

empty bag

Favorite clubs

Genetic DG
Oxford, MI

Favorite courses